Door Leander Broere op 3 augustus 2015

Sponsor Joey van Driessen en help de voedselbank

Onze partijbijeenkomst over de Dalfser Voedselbank heeft nogal indruk gemaakt onder onze leden. We schrokken er van dat zelfs in Dalfsen een voedselbank nodig is. Onze fractiesecretaris Joey van Driessen heeft daarom besloten het voor deze mensen op te nemen.

Tijdens de Sukerbieten Triatlon zal hij op zondag 9 augustus a.s. om 13.00 uur (start evenemententerrein aan de Vilstersestraat te Lemelerveld) 500 meter zwemmen, 20 kilometer fietsen en 5 kilometer lopen. U kunt hem sponsoren.Geen ingewikkeld gedoe met zoveel per kilometer maar een eerlijk, rond bedragje volstaat.

Wij sporen Joey aan bij zijn sportieve activiteiten en u om een bedrag over te maken op Rekeningnummer NL68RABO0151261504 t.n.v. afdeling PvdA Dalfsen onder vermeldig van –sponsoring Voedselbank Dalfsen-. Over de prestaties van Joey zullen wij jullie op de hoogte houden via mail en site.

Voorzitter PvdA afdeling Dalfsen