De PvdA Dalfsen zoekt jou!

Door Johan Wiltvank op 6 juli 2021

De gemeenteraadsverkiezingen komen eraan. De afgelopen 4 jaar hebben we ons met hart en ziel ingezet voor zaken als betaalbare woningen, goede zorg, armoedebestrijding, duurzaamheid, natuur & landschap, cultuur en nog veel meer . Daar gaan we de komende jaren mee verder.
Wij zoeken kandidaten en mensen die willen meedenken met ons verkiezingsprogramma. Ben jij een betrokken inwoner van onze gemeente?

Vind jij net als wij dat Dalfsen eerlijker, socialer en duurzamer moet worden? Zie je concrete zaken om je heen die je wilt veranderen? Dan is de lokale politiek misschien iets voor jou!
Meld je snel bij ons via [email protected]! Samen kijken we hoe jij het beste het verschil kunt maken!

Johan Wiltvank

Mijn naam is Johan Wiltvank en ik ben 65 jaar. Ik woon vanaf 1987 in de mooie gemeente Dalfsen. Momenteel werk ik als Algemeen directeur van de Justitiële ICT Organisatie. Daarnaast ben ik als vrijwilliger betrokken bij de bibliotheek en het Hospice in Dalfsen. Een gemeente wordt gevormd door de gemeenschap waaruit ze is opgebouwd.

Meer over Johan Wiltvank