22 mei 2024

Gezellig barbecueën met leden PvdA Dalfsen

Beste leden,

We vinden het belangrijk om elkaar te zien. Niet alleen op vergaderingen, maar ook op laagdrempelige momenten waar betrokkenheid, gezelligheid en kennismaking centraal staan. Het geplande boottochtje over de Vecht kan helaas niet doorgaan, maar gelukkig hebben we een alternatief.

Joey van Driessen (bestuursvoorzitter) en Julia Bloeming (raadscommissielid en fractiesecretaris) steken de barbecue voor je aan! Zij verwelkomen je graag in de tuin van hun woonboerderij in Lemelerveld. Je partner en kind(eren) zijn ook van harte welkom! Er wordt niet alleen voor eten en drinken gezorgd, er staat ook een activiteit op het programma waar iedereen aan mee kan doen.

Datum: 8 juni
Tijd: 16.00 – 20.00 uur (als je later wilt komen of eerder weg moet, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom)
Plaats: Strenkhaarsweg 17, Lemelerveld
Aanmelden: Meld je uiterlijk 3 juni aan via [email protected]. Vermeld in je mail ook met hoeveel personen je komt en geef eventuele dieetwensen door.

Sociale groet,

Bestuur PvdA Dalfsen.